CRM Integratie Software (CTI)
Bubble
Met Bubble integreer je je favoriete CRM software met nagenoeg elke telefonieomgeving. Bij een inkomende en/of uitgaande oproep zie je direct een pop-up in het beeldscherm van je PC met relevante klantinformatie en kun je direct de klantkaart openen of een andere actie uitvoeren. Daarnaast is zichtbaar welke Bubble gebruiker als laatste een belpoging gedaan heeft naar het nummer van de beller wat handig kan zijn als diegene terugbelt maar niet weet door welke collega hij of zij gebeld zou kunnen zijn. Na het gesprek is het mogelijk automatisch een gespreksregistratie weg te schrijven onder de klantkaart inclusief de belnotitie die je hebt gemaakt tijdens het gesprek.
CRM Integratie Software (CTI)
Bubble
Met Bubble integreer je je favoriete CRM software met nagenoeg elke telefonieomgeving. Bij een inkomende en/of uitgaande oproep zie je direct een pop-up in het beeldscherm van je PC met relevante klantinformatie en kun je direct de klantkaart openen of een andere actie uitvoeren. Daarnaast is zichtbaar welke Bubble gebruiker als laatste een belpoging gedaan heeft naar het nummer van de beller wat handig kan zijn als diegene terugbelt maar niet weet door welke collega hij of zij gebeld zou kunnen zijn. Na het gesprek is het mogelijk automatisch een gespreksregistratie weg te schrijven onder de klantkaart inclusief de belnotitie die je hebt gemaakt tijdens het gesprek.
Functies Bubble
Disclaimer: sommige functies zoals hier genoemd, worden niet door alle CRM applicaties en telefonieplatformen ondersteund. Bekijk de volledige product beschrijving van je favoriete CRM op onze marketplace (redcactus.nl/marketplace), op onze kennisbank (redcactus.nl/kennisbank) of vraag je telecompartner om meer informatie.