Software 

De software is te downloaden vanuit de partnerportal. Zie voor volledige omschrijving Partnerportal > Software in de kennisbank of ga rechtstreeks naar de downloadpagina via de knop hieronder:

Download

Om je eindklant niet tot overlast te zijn, is het mogelijk de Red Cactus software te configureren vanaf je eigen PC. Login met de credentials die je hebt aangemaakt voor de gebruiker, configureer Bubble en sla daarna het profiel op. Het opslaan doe je onder Backup & Restore. Geef het profiel een herkenbare naam door dubbel te klikken op de regel die er al staat.

Vink  daarna Synchronize profile with server aan. Zodra de eindgebruiker op zijn of haar PC voor de eerste keer inlogt kunnen ze het profiel aanklikken wat je hebt aangemaakt en worden alle instellingen automatisch geladen waarna ze er direct gebruik van kunnen maken. Tip: geef de gebruiker een tijdelijk wachtwoord in de partnerportal om zelf in te kunnen loggen onder die gebruiker. Vergeet deze daarna niet te verwijderen.

Klik de gewenste telefoonconnector aan door erop te dubbelklikken. Zie voor volledige omschrijving Partnerportal > Telefoonplatform in de kennisbank.

Test Connector

Het is mogelijk een gesprek te simuleren zonder dat je een telefonieomgeving hebt gekoppeld met de Test Connector. Deze is te vinden in de software via Phone Connectors > TestConnector. Dubbelklik op de TestConnector om deze te activeren. Voer het telefoonnummer in bij Number wat overeenkomt met het nummer wat in het CRM- ERP- pakket staat. Eventueel kun je een Naam meegeven bij Caller Name (niet noodzakelijk) en aangeven of het een inkomend of uitgaand gesprek is bij Call direction. Om de oproep te starten klik je op Fake Random Call. Hierna verschijnt te optie Answer call en End call om een volledig gespreksverloop te simuleren.

Klik de gewenste CRM- ERP- connector aan door erop te dubbelklikken onder CRM Connectors . Zie voor volledige omschrijving Partnerportal > CRM Integraties in de kennisbank.

Meerdere connectoren 

Het is mogelijk meerdere CRM- ERP- connectoren onder een gebruiker actief te hebben. Bij een oproep zal er eerst naar de bovenste actieve koppeling gekeken worden. Indien de gegevens van de beller of gebelde niet voorkomen wordt er gekeken naar de volgende actieve koppeling. Om de volgorde aan te passen van de actieve koppelingen kun je de pijlen gebruiken bovenin.

Binnen Application zijn de volgende tools beschikbaar:

  • Software Version
  • Bubble Connection Status
  • Tools
  • Changelog

Software Version

Vanuit dit venster is het mogelijk de huidige softwareversie te zien en handmatig te updaten door op de Check knop te drukken.

Bubble Connection Status

Om goed support te kunnen leveren bij eventuele calamiteiten is er een Connection Status Check ingebouwd. Indien hier geen groene checks staan maar rode kruizen, is de oorzaak veelal de de firewall iets blokkeert. Zie voor volledige omschrijving Partnerportal > Installatie in de kennisbank.

Tools

Kom je er zelf niet uit en heb je support van ons nodig? Dan vragen we je te klikken op Send Diagnostics, een korte omschrijving te geven van de probleemstelling en het vinkje Upload Logfiles aan te zetten zodat we over alle gegevens beschikken om je te kunnen helpen.

Changelog

In de changelog kun je per softwareversie de release notes lezen.

De inhoud van de pop-up kan geheel naar wens worden samengesteld onder Notifications > Notification Content. Dit werkt met variabelen. Alle bruikbare variabelen kun je vinden via de knop Legend. De beschikbare variabelen verschijnen automatisch onder legend nadat je een CRM- ERP- pakket hebt geactiveerd. De variabele die je wilt gebruikt is eenvoudig te kopiëren door voor de regel op de kopieer functie te klikken en daarna te plakken.

Typ in het veld Notification Content wat je wilt laten zien, bijvoorbeeld ‘nummer’ en zet daarachter de juiste variabele (bijvoorbeeld $number). Indien het nummer herkent wordt bij een oproep, zal de variabele automatisch wijzigen in de juiste gegevens van de klant.

Laatst gebeld functie

Het is mogelijk om zichtbaar te maken welke Bubble gebruiker als laatste een belpoging gedaan heeft naar het nummer van de beller wat handig kan zijn als diegene terugbelt maar niet weet door welke collega hij of zij gebeld zou kunnen zijn. Je gebruikt hiervoor de volgende variabelen:

Laatste contact met: $last_call_user
Op datum: $last_call_datetime

Legend

Zoals aangegeven zullen de variabelen automatisch verschijnen in de lijst onder Legend na activeren van een CRM- ERP- pakket. De uitzondering hierop is als je koppelt via een databasekoppeling (bijvoorbeeld MySQL, Microsoft SQL, ODBC) of de HTTP Requester (Get-, Put-, Post- request) . Een leverancier van desbetreffende CRM- ERP-pakket kan een lijst aanleveren met kolomnamen in de database die gebruikt kunnen worden. Zet in het veld Notification Content wel een dollarteken ($) voor de variabele.

Show Example

Om tijdens het configureren een indruk te krijgen hoe de pop-up er uit komt te zien, kun je klikken op de knop Show Example.

Zie uitleg bij …

Zie uitleg bij …

Zie uitleg bij …

Zie uitleg bij …

Zie uitleg bij …